نمایش بر اساس موجودی – اسلایدر محصول قالب پاندا پرستاشاپ

در قالب پاندا، اغلب اسلایدرهای محصول گزینه‌ای برای عدم نمایش محصولات ناموجود دارند اما این گزینه در ماژول «اسلایدر محصول» (stproductcategoriesslider) که کارش نمایش محصولات از شاخه‌های دلخواه هست، وجود نداره. به عنوان جایگزین می‌تونیم ترتیب نمایش محصولات رو از بیشترین موجودی به کمترین تغییر بدیم؛ ولی این گزینه به صورت پیش‌فرض در نسخه 2.7.0 قالب (که در حال حاضر آخرین نسخه موجود هست) وجود نداره.

در این آموزش قصد داریم گزینه ترتیب نمایش بر اساس موجودی رو به این ماژول اضافه کنیم تا محصولات ناموجود به انتهای لیست برن یا کلا نمایش داده نشن.

نمایش محصولات ناموجود در انتهای لیست:

برای شروع وارد پوشه زیر بشید:

public_html/modules/stproductcategoriesslider

فایل stproductcategoriesslider.php رو پیدا کنید و به عنوان بک آپ دانلودش کنید.

این فایل رو ویرایش کنید و در خط 65 (آخرین خط از فانکشن sort_by$ در نسخه 2.7.0 قالب) با زدن اینتر به خط بعد برید و کد زیر رو طبق تصویر، در این خط پیست کنید:

11 => array('id' =>11 , 'name' => 'Product quantity ASC', 'orderBy'=>'quantity', 'orderWay'=>'ASC'),
12 => array('id' =>12 , 'name' => 'Product quantity DESC', 'orderBy'=>'quantity', 'orderWay'=>'DESC'),
اضافه کردن گزینه نمایش بر اساس موجودی به قالب پاندا پرستاشاپ
فایل stproductcategoriesslider.php

در نهایت فایل رو ذخیره کنید و ببندید. وارد ماژول «اسلایدر محصول» بشید و از تب «صفحه اصلی»، گزینه «مرتب سازی توسط» رو روی «Product quantity DESC» تنظیم کنید.

  • Product quantity ASC: موجودی محصولات به صورت صعودی (کم به زیاد)
  • Product quantity DESC: موجودی محصول به صورت نزولی (زیاد به کم)

تنظیمات ماژول رو ذخیره کنید و در صورت نیاز، کش اسمارتی رو از منوی پارامترهای پیشرفته > کارایی با زدن دکمه «پاک کردن حافظه‌ی موقت» خالی کنید.


نکته کاربردی: اگر تعداد محصولات شاخه مدنظرتون کم هست و با تغییر این گزینه همچنان محصولات ناموجود در انتهای لیست نشون داده میشن، می‌تونید فیلد «تعداد محصولات برای نمایش» رو کمتر کنید تا فقط محصولات موجود نمایش داده بشن.

در نظر داشته باشید که این شخصی سازی می‌تونه با آپدیت قالب از بین بره. در صورت آپدیت و پریدن این تغییرات، نیاز هست مجددا همین مراحل رو انجام بدید.

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد نماوری
4 تیر 1402 19:51

سلام
فقط این روش یک مشکلی داره این هست که محصولات جدید که معرفی میشه توی اسلایدر نمایش داده نمیشه و محصولات به صورت رندوم نمایش داده میشه

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx