نحوه نصب دستی ماژول «Override اعمال پیشفرض» قالب پاندا پرستاشاپ

ماژول اوررایدهای قالب پاندا و ترنسفرمر، مسئول تمام اوررایدهای قالب است. نصب و فعال بودن این ماژول برای عملکرد صحیح قالب مورد نیاز هست. گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی نصب این ماژول به درستی انجام نشود یا بعد از نصب امکان فعال کردن آن نباشد. در این شرایط می‌توانید طبق این آموزش، به صورت دستی این ماژول را نصب کنید.

چطور ماژول اوررایدهای قالب پاندا 2، ترنسفرمر 4 را نصب کنیم؟

1. ابتدا در پنل مدیریت پرستاشاپ وارد لیست ماژول‌ها شوید تا وضعیت ماژول را بررسی کنید:

  • اگر ماژول نصب هست ولی فعال نیست، به مرحله بعدی بروید.
  • اگر ماژول نصب نیست، روی نصب بزنید. خطاهایی که نمایش داده می‌شود را نادیده بگیرید. در این مرحله فقط می‌خواهیم که وضعیت ماژول را از «نصب نشده» به «غیرفعال» تغییر بدیم.

2. وارد پنل مدیریت هاست شوید و فایل‌هایی که در لیست زیر هستند را پیدا کنید، در صورتی که این فایل‌ها وجود داشتند یک بار آن‌ها را دانلود کنید (در مراحل بعد به این فایل‌ها نیاز داریم) و سپس از روی هاست حذف کنید:

  • \override\classes\ProductAssembler.php
  • \override\classes\controller\FrontController.php
  • \override\controllers\front\AuthController.php
  • \override\controllers\front\SearchController.php
  • \override\controllers\front\CategoryController.php.
  • \override\controllers\front\listing\CategoryController.php

3. پوشه‌های داخل مسیر \modules\stoverride\override\ را کپی کنید و در پوشه \override\ پیست کنید. برای کپی کردن پوشه‌ها در cPanel وارد مسیر اول شوید، دو پوشه classes و controllers را انتخاب کنید، با راست کلیک کردن روی این دو پوشه و زدن گزینه copy، مسیر /public_html/override را طبق تصویر زیر وارد کنید.

4. اگر هیچ ماژول شخص ثالثی نصب نکردید، این مرحله را رد کنید. اما اگر ماژولی نصب کردید نیاز هست که فایل‌های اوررایدی که در مرحله 2 دانلود کردید و به رنگ نارنجی هستند را با فایل‌های فعلیشان (که در مرحله 3 کپی کردید) مقایسه کنید.

  • برای مقایسه فایل‌ها می‌توانید از نرم افزار و سایت‌های مختلفی استفاده کنید. نرم افزار ویندوزی WinMerge یا سایت diffchecker.com می‌توانند ابزار مناسبی باشند.

اگر این فایل‌ها با هم تفاوت داشتند، نیاز هست که آن‌ها را با هم merge کنید. این مورد نیازمند دانش PHP است. هدف این کار این هست که اگر ماژول شخص ثالثی نصب دارید که فایلی را اورراید می‌کند که قالب پاندا هم همان فایل را اورراید می‌کند، با انجام این کار بتوانید ماژول و قالب رو با هم سازگار کنید.

در لیست اوررایدهایی که مشخص کردیم، یک مورد (override\controllers\front\CategoryController.php) به رنگ نارنجی نیست. این فایل خاصی هست و قرار نبوده که در این پوشه باشد. این فایل باید در پوشه \override\controllers\front\listing\ باشد. پس اگر شما آن فایل را داشتید، با فایل CategoryController.php در مسیر \override\controllers\front\listing\ مقایسه کنید.

5. وارد مسیر \modules\stoverride\ شوید و نام پوشه override را به override1 تغییر دهید.

6. در پنل مدیریت پرستاشاپ > لیست ماژول‌ها، ماژول stoverride را فعال کنید.

7. وارد مسیر \modules\stoverride\ شوید و نام پوشه override1 را به override برگردانید.

8. این تمام مراحل بود. حالا ماژول اورراید باید نصب و فعال شده باشد.

اگر سوالی در انجام این مراحل داشتید آن را با پشتیبانی فصل اول مطرح کنید.

منبع
How to manually installed the override default behaviors module.

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx