پرستاشاپ 8.0.4 منتشر شد.

پرستاشاپ 8.0.4 به عنوان چهارمین پچ از پرستاشاپ 8 در تاریخ 6 اردیبهشت 1402 منتشر شد. این آپدیت شامل حل چند مشکل امنیتی می‌شود و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که در اسرع وقت فروشگاه خود را ارتقا دهید.

در این نسخه، 3 مشکل امنیتی به لطف گزارش کاربران برطرف شده است. در این نسخه علاوه بر مشکل امنیتی، چند باگ نیز برطرف شده‌اند. ترجمه‌ی اشتباه در لیبل‌های صفحه بندی لیست محصولات و ترکیب‌ها اصلاح شده است. خطایی که هنگام افزودن یا بروزرسانی زبان Breton رخ می‌داد دیگر اتفاق نمی‌افتد. همچنین مشکل هنگام بروزرسانی محصولِ دارای ترکیب، زمانی که «مدیریت موجودی» غیرفعال بود، برطرف شده است.

علاوه بر موارد فوق، خطای وب سرویس هنگام افزودن محصولات جدید برطرف شده است. هم‌چنین خطاهای مربوط به ماژول “Link Widget” (لیست لینک‌ها) هنگامی که از منوی «طراحی > لیست لینک‌ها» وارد آن می‌شدید، رفع شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم که هر چه سریعتر فروشگاه خود را به این نسخه ارتقا دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید. فراموش نکنید که قبل از ارتقا حتما یک فول بک آپ تهیه کنید. برای ارتقا می‌توانید از نسخه 4.15.0 ماژول ارتقا با یک کلیک استفاده کنید.

مشکلاتی که در پرستاشاپ 8.0.4 برطرف شده‌اند

برای مشاهده تمام تغییرات، وارد صفحه انتشار شوید.

موارد امنیتی برطرف شده در پرستاشاپ 8.0.4

قدردانی‌ها

کسانی که در انتشار این پچ مشارکت داشتند، هم از اعضای پروژه و هم جامعه به صورت خلاصه:

Antonin Clauzier, bibips, Boris Hermans, Jonathan Lelievre, Ibrahima Sow, Matthieu Rolland, Maxime Flasquin, Prestaworks

متشکریم!

از آنجایی که نسخه 8.0.4 یک آپدیت «پچ» است، ارتقا از نسخه 8.0.0 به این نسخه باید بدون هیچ مشکلی انجام شود.

ویژگی‌ها بهتر کار خواهند کرد و قالب و ماژول‌هایی که با نسخه 8.0 سازگار بودند هم بدون مشکل کار خواهند کرد. همانطور که همیشه پیشنهاد می‌شود، برای هر نوع آپدیت حتما یک فول بک آپ به صورت دستی تهیه کنید.

اگر در هنگام ارتقای پرستاشاپ به مشکلی خوردید، که از نظر خودتان، مربوط به ماژول‌های شخص ثالث یا تغییرات در فروشگاهتان نیست، می‌توانید یک گزارش باگ ثبت کنید.

منبع
PrestaShop 8.0.4 Is Available

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx