منوهای پرستاشاپ – تنظیمات تصاویر

بخش تنظیمات تصاویر پرستاشاپ به شما این اجازه رو می‌ده تا سایزهای مختلفی از تصاویر رو ایجاد کنید. در واقع شما تنها یک تصویر آپلود می‌کنید و پرستاشاپ به صورت خودکار خودش تمام سایزهای مورد نیاز قالب‌تون رو ایجاد می‌کنه. قالب‌های مختلف ممکنه به سایزهای متفاوتی نیاز داشته باشند که از منوی «تنظیمات > تصاویر» می‌تونید ببینید که هر قالبی برای موارد مختلفی از جمله محصول، شاخه و… به چه سایزهایی نیاز داره. اگر نیاز باشه و به اندازه کافی از طراحی آگاهی داشته باشید می‌تونید این سایزها رو تغییر بدید.

علاوه بر سایز، فرمت عکس‌ها رو هم می‌تونید از بین دو فرمت JPEG و PNG انتخاب کنید. تفاوت این دو فرمت در اینه که JPEG کم‌حجم‌تر و PNG با کیفیت‌تره. علاوه بر این تصاویر PNG رو می‌تونید به صورت Transparent آپلود کنید. با توجه به نیازتون می‌تونید از همین منوی «تنظیمات > تصاویر» فرمت مناسب فروشگاه‌تون رو انتخاب کنید.

تو این ویدیو به صورت کامل این دو مورد رو بررسی می‌کنیم و در نهایت نشون می‌دیم که چطور این تغییرات رو به عکس‌هایی که از قبل هم آپلود شدند، اعمال کنیم.


خلاصه:

  1. مراجعه به «تنظیمات > تصاویر»
  2. ایجاد نوع تصویر جدید با سایز مورد نظر.
  3. ویرایش سایزهای موجود.
  4. تعیین فرمت تصاویر.
  5. ایجاد دوباره بند انگشتی‌ها

لینک‌ها:

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی ملائکه زاده
17 شهریور 1395 00:34

سلام آقای رضازاده خیلی مچکرم ازتون. شما برای یک فیلم این همه وقت گذاشتید و با دقت همه گزینه‌ها رو شرح دادین! خدا قوت 🙂 یکی از دوستان عکس‌های محصولاتش رو از اینترنت می‌گیره که چند تا مشکل دارن: 1- سایزشون بزرگه و آپلودش طول می‌کشه اما در نهایت پرستاشاپ کوچیکشون می‌کنه. مطابق تنظیمات 600×600 2- فرمت بعضی تصاویر png اما با پسوند jpg دانلود میشن و فوتوشاپ موقع بازکردنشون خطا میده و لازمه Rename بشن. البته چون محصولاتش زیاده اصلا نمی‌رسه با فوتوشاپ کاری بکنه. 3- همون بعضی تصاویر که png هستن حجمشون زیاده ولی تنظیمات عکس فروشگاه روی jpg هست که اینجا هم فقط کار آپلودش طولانی‌تر میشه. 4- ویرایش چندین عکس توی فوتوشاپ یا با استفاده از ابزارهای آنلاین، خیلی وقتگیره. به خاطر این مسائل برنامه‌ای بهش دادم که یه پوشه بهش میدی و داخلش پوشه‌ی جدیدی… ادامه دیدگاه »

امیرعباس
امیرعباس
8 آذر 1395 13:57

سلام و درود جناب رضازاده.
عکس هایی که من برای محصول آپلود میکنم 500در500px هستن ولی در وقتی محصول رو چک میکنم تصویر بی کیفیت تر شده و نمایش بزرگتر رو هم که میزنم تصویر کوچک تر میشه .
با این حال تنظیمات تصاویر رو چگونه ویرایش کنم؟
حدود 400 محصول ایجاد شده و هر محصول بین 4 تا 8 تصویر داره .
کل محصولات به 1000خواهد رسید .
تنظیمات کنونی بشرح ذیل هست :
thickbox_default…..400 medium_default…..125 small_default …..98
home_default….250 large_default….300

امیرعباس
امیرعباس
8 آذر 1395 23:36

ممنون از راهنماییتون جناب رضازاده
اون مشکل حل شد ولی اگر میشه راهنمایی کنید من که تصاویر اپلودیم 500در500 هست نمایش بزرگتر محصول رو چطور تنظیم کنم که تصویر بزرگتر نمایش داده بشه
وب سایت من kolbeyemodern.com هست
میتونید چک کنیدو ببینید .
سپاسگذارم

zahra
zahra
4 خرداد 1399 15:07

سلام
ببخشید من این ویدیو هارو دیدم
ولی مشکلم اینه که در قسمت کاتالوگ <افزودن محصول<افزودن محصول جدید< در قسمت تصاویر هر چی عکس انتخاب میکنم خطاا میاره حتی اسم عکسامم به انگلیسی کردم بازم نمیشه هیچ محصولی ایجادنمیشه قالباشم همه jpg هس
چون این مشکلو توی قسمت تنظیمات<قالب ها<پیکربندی قالب هم دارم و عکسای 25%OFF که سمت چپ سایته عکسامو اونجا هم نمایره میشه کمکم کنین خیلی حیاطیهههههه؟؟؟؟

دکمه بازگشت به بالا
6
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx