عدم ثبت تخفیف در سایت

پرسش‌هادسته: پرستاشاپ - سایرعدم ثبت تخفیف در سایت
محمد بیگلریمحمد بیگلری در 7 سال پیش پرسید

سلام

من با پرستاشاپ نسخه۱.۶.۱.۲ کار میکنم.

همه ی محصولات تخفیف داشتن اما از پریروز دیدم که هیچکدومشون تخفیف ندارن اما تو کنترل پنل محصول رو که باز میکنیم تخفیف برداشته نشده.

اما تو سایت هیچ تخفیفی روی محصول اعمال نشده در ضمن توی قسمت قیمت های ویژه هم برای تخفیف تاریخ نگذاشتم.

1 پاسخ به این سوال
مجتبی ملائکه زادهمجتبی ملائکه زاده در 7 سال پیش پاسخ داد

سلام یکی از دوستان من هم مشکل قیمت‌های ویژه (تخفیف) رو با پرستاشاپ 1.6.1.2 داره. تعدادی زیادی محصول تخفیف خورده داره که توی فروشگاه به درستی نمایش داده میشن اما تخفیف‌های جدید رو که ثبت می‌کنه (چه با CSV چه از صفحه‌ی ویرایش محصول) دیگه هیچ تخفیفی توی بخش کاربری فروشگاه دیده نمیشه و باید بکاپ برگردونه. عبارت prestashop 1.6.1.2 specific price problem رو که گوگل کنید اولین لینک (https://www.prestashop.com/forums/topic/482958-solved-problem-with-specific-prices-after-upgrade-to-1612-multistore/) در همین رابطه است و مشکلشون با کپی کردن 2 فایل SpecificPrice.php, SpecificPriceRule.php از نسخه‌ی قبلی پرستاشاپ (1.6.1.1) در دایرکتوری override/classes حل شده! لطفاً حتماً اگر این کار رو کردید نتیجه‌اش رو اعلام کنید. من هم سعی می‌کنم از دوستم که همین مشکل رو داشت، این درخواست رو بکنم و نتیجه رو بگم (البته اگر ارتقا نداده باشه و هنوز مشکل داشته باشه). یه توضیح در مورد override بدم تا با خیال کاملاً راحت این تست رو انجام بدین. از اونجایی که هر تغییری در فایل‌های هسته‌ی پرستاشاپ، با آپدیت کردن پرستاشاپ از بین میره، ما می‌تونیم سفارشی‌سازی‌هایی رو که برامون مهم هستن و نمیخوایم از دستشون بدیم، بجای این که توی فایل‌های اصلی پرستاشاپ بدیم، توی یک فایل جدید به همون نام انجام بدیم و اون فایل رو در مسیر override/classes قرار بدیم. هروقت هم پشیمون شدیم، فایل جدید رو از override/classes حذف کنیم (به همین سادگی)! نکته‌ی مهم برای اعمال شدن Override اینه که وقتی فایل جدیدی توی override/classes کپی می‌کنید بعدش باید فایل class_index.php در پوشه‌ی cache فروشگاه رو Delete کنید.

محمد بیگلریمحمد بیگلری 7 سال پیش

سلام ممنون بابت راهنماییتون اما ما این کارو انجام دادیم و متاسفانه نتیجه نگرفتیم

حسین پارسیحسین پارسی 7 سال پیش

سلام خسته نباشید بنده هم این مشکل رو به تازگی در فروشگاهم پیدا کردم داخل تمام محصولاتم تخفیف رو وارد کردم و نشون میده تخفیفات رو ولی وقتی که وارد سایت میشم تخفیفات نمایش داده نمیشن وقتی هم که از قسمت قوانین قیمت گذاری میخوام محصولات برند مورد نظرم رو وارد کنم اعمال نمیشه و بصورت کلی بر روی تمام محصولات تخفیف خورده می شود. با تشکر فراوان از فصل اول لطفا بنده رو راهنمایی فرمایید

دکمه بازگشت به بالا