خرید مستقیم تم پرستاشاپ از themeforest

پرسش‌هادسته: پرستاشاپ - قالب‌هاخرید مستقیم تم پرستاشاپ از themeforest
وحید نازک تباروحید نازک تبار در 7 سال پیش پرسید

سلام

سوال اول) محبوب ترین و پرفروش ترین تم های پرستاشاپ در وبسایت تم فارست به ترتیب پنج تم زیر هستند:

  • Warehouse
  • Transformer
  • Alysum
  • Panda
  • Autumn

از نظر ماژول های مفید، از نظر مناسب بودن برای زبان فارسی، از نظر پشتیبانی، از نظر آزاد بودن و داشتن آپشن های طراحی ظاهری، کدام بک مناسب تر است؟

(در صورتی که تعریف بسیاری از Panda و Transformer شنیده شده ولی میبینیم که Warehouse چندین برابر آنها فروش داشته است)

سوال دوم) اگر تم رو مستقیم خریداری کنیم، به غیر از ترجمه کلمات انگلیسی و نصب فونت جدید، چه مسئله دیگری وجود دارد؟

سوال سوم) در مورد استفاده از اسکریپت فارسی پرستاشاپ، به غیر از فارسی بودن پنل مدیریت ادمین، چه علت دیگری وجود دارد که مستقیما از پرستاشاپ زبان اصلی نسخه 1.7 استفاده نکنیم؟

وحید نازک تباروحید نازک تبار 7 سال پیش

از بین پنج تا تمی که اینجا اسم بردم، برای کسی که احیانا بعدا این پست رو میبینه تم های Alysum و Autumn کلا مردود هستن، درسته که در تم فارست جزو پنج تای پرفروش هستن ولی RTL رو ساپورت نمیکنن

1 پاسخ به این سوال
امیرحسین رضازادهامیرحسین رضازاده کارمندان در 7 سال پیش پاسخ داد

آپدیت: ۳۱ تیر ۱۳۹۶

از این تاریخ فصل اول به عنوان نماینده رسمی و انحصاری sunnytoo.com در ایران، قالب‌های پاندا و ترنسفرمر رو به همراه لایسنس تم‌فارست + ترجمه کامل فارسی + خدمات پشتیبانی فارسی از طریق فصل اول و انگلیسی از تم‌فارست + فونت ایران سنس (با لایسنس) و وزیر (رایگان) ارائه می‌کند.

برای خرید و اطلاع از جزییات به خرید قالب پاندا (تم فارست) پرستاشاپ در فصل اول مراجعه کنید.


۱. من با تم‌های پاندا و ترنسفرمر و ورهاوس کار کردم.

  • آپدیت: قالب ورهاوس اصلا در حد قالب های پاندا وترنسفرمر نیست. حتی از قالب‌های لئو که توسط پرستافا (دی‌بی‌اس‌تم) ارائه می‌‌شه هم ضعیف‌تره و به هیچ وجه پیشنهادش نمی‌کنم.
  • از لحاظ امکانات هیچ وقت احساس نیاز به چیزی نکردم تو این دو تا تم (پاندا و ترنسفرمر). تقریباً ۴۸ تا ماژول حرفه ای دارند.
  • پشتیبانی خیلی سریع و دلسوز و بی نظیری دارن. حتی شخصی سازی هم تقریبا براتون انجام میده. خیلی هم خوش اخلاقه و اصلا از شما طلبکار نیست و هیچ وقت به شما نمیگه «این قالب مناسب شما نیست. برو یه قالب اختصاصی بخر.»
  • نظرات کاربران این دو تا قالب هم قابل توجهه که فکر کنم از چندین هزار نفری که خریدن فقط یکی دو نفر ۱ ستاره داده که اونم اگر کامنتش رو بخونید نوشته: بیش از اندازه قابلیت داره!
  • به علاوه در این حد امکانات داره که شما میتونی فونت و سایز و رنگ و بک گراند و حتی هاور خیلی از عناصر صفحه رو به راحتی تغییر بدید.
  • بیش از ۳۰ تا هوک تو هر صفحه تعریف کرده که شخصی سازی رو به شدت راحت و دلچسب کرده.
  • راستچین هم هست به صورت دیفالت.
  • ترجمه اش هم در دسترسه و آماده است.

۲. هیچ مسئله‌ی دیگه‌ای نداره. شما باید حتما قالب رو مستقیما از تم فارست خریداری کنید و هیچ راه دیگه ای براش وجود نداره. به هیچ وجه از سایت های فارسی این قالب رو نخرید مگر این که تو سایت خود http://www.sunnytoo.com/ رسماً ذکر کرده باشه که فلان سایت (علاوه بر تم فارست) نماینده‌ی ماست و میتونید ازش خرید کنید. (به زودی اعلامیه نمایندگی رسمی و انحصاری فصل اول در سایت طراح منتشر و لینک آن در اینجا درج خواهد شد.)

۳. علت عدم استفاده از پرستاشاپ 1.7، فارسی سازیش نیست. این نسخه هنوز باگ داره و اصلا برای یک فروشگاه آماده نیست. شما تا حداقل ۶ ماه – ۱ سال دیگه اصلا به 1.7 فکر نکنید و فروشگاهتون رو با 1.6 راه بندازید. تا اون موقع که 1.7 پایدار بشه، حتماً روش هایی برای آپگرید کردن هم فراهم میشه. ولی در کل بهتره همیشه از http://prestashop.com/ اسکریپت رو دانلود کنید و در حال حاضر آی پرستا هم نسخه فارسی 1.6 رو ارائه میکنه. هیچ سایت دیگه ای رو فعلا پیشنهاد نمیکنم برای دانلود کردن اسکریپت. در این تاریخ با توجه به انتشار ماژول پرستاپلاس توسط پرستافا، توصیه می‌کنم از همون نسخه پرستاشاپ.کام استفاده کنید و بعد برای تاریخ شمسی و راستچین از ماژول پرستاپلاس استفاده کنید تا دیگه تبلیغات و لینک های اضافی آی پرستا رو هم نداشته باشید. http://prestafa.com/دانلود-پرستاشاپ-فارسی/

وحید نازک تباروحید نازک تبار 7 سال پیش

خیلی خیلی ممنونم از اطلاعات و راهنمایی جامعی که ارایه کردین در مورد تم گزینه warehouse هم برام همچنان مطرح است از بین این سه تا یکی رو انتخاب خواهم کرد… چون همان تاییدی که از panda و transformer فرمودید، در مورد کامنت های کاربران به همان اندازه مثبت هست و البته فروش بیشتری داشته، بعد از بررسی که کنم یکی از سه تا رو انتخاب خواهم کرد در مورد پرستا 1.7 هم بله دقیقا همینطور که فرمودید یک سرچ کوچک که کردم متوجه شدم ولی سوال باقیمانده ام از پرستا فارسی از آی‌پرستا و نسخه انگلیسی پرستاشاپ هست. از نظر کارایی هر دو یکی هستند؟ نسخه فارسی آی‌پرستا رو تایید میفرمایین؟ (چون با نسخه انگلیسی مشکلی ندارم که حتما فارسی باشه)

امیرحسین رضازادهامیرحسین رضازاده کارمندان 7 سال پیش

اگر مشکلی ندارید که خب از همون استفاده کنید. اما آی پرستا هم معتبره ولی اگر واقعا فرقی براتون نداره از همون سایت اصلی بگیرید چون آی پرستا خیلی جاها لینک خودش رو قرار داده که ممکنه مطلوب شما نباشه به خصوص اگر بخواید SSL فعال کنید و قفل سبز رنگ براتون ظاهر بشه، با وجود لینک های آی پرستا (در این تاریخ فعلا) که همگی http هستند، اون قفل سبزرنگ ظاهر نمیشه که مسئله خاصی هم نیست البته. من خودم از نسخه ای که آی پرستا میده تا الان استفاده کردم همیشه.

وحید نازک تباروحید نازک تبار 7 سال پیش

نسخه انگلیسی که از سایت خود پرستاشاپ دانلود کردم هم در هنگام نصب، سوال میپرسه از زبان مورد نظر… با توجه به اینکه از تم دیفالت نمیخوام استفاده کنم، چه تفاوتی هست بین نسخه فارسی خود پرستاشاپ و نسخه فارسی که آی‌پرستا ارائه میکنه؟ (تاریخ شمسی و میلادی یکی هست که متوجه شدم)

امیرحسین رضازادهامیرحسین رضازاده کارمندان 7 سال پیش

آپدیت پاسخ و دیدگاه: در این تاریخ با توجه به انتشار ماژول پرستاپلاس توسط پرستافا، توصیه می‌کنم از همون نسخه پرستاشاپ.کام استفاده کنید و بعد برای تاریخ شمسی و راستچین از ماژول پرستاپلاس استفاده کنید تا دیگه تبلیغات و لینک های اضافی آی پرستا رو هم نداشته باشید. http://prestafa.com/دانلود-پرستاشاپ-فارسی/

وحید نازک تباروحید نازک تبار 7 سال پیش

این سوال و جواب مربوط به 5 ماه پیش میشه… در اون زمان برخلاف مشورتم با آقای رضازاده که گفتن از panda و transformer راضی هستن، بنده به دلیل پر فروش بودن تم warehouse رو مستقیم از تم فارست خریدم. (اون موقع فصل اول هنوز نمایندگی تم های پاندا و ترانسفورمر رو نگرفته بود) اولا- برای خرید از تم فارست کلی دردسر کشیدم و حدود 2-3 هفته ای رو معتل شدم (به دلیل تحریم) دوما- تم warehouse در مقابل panda اصلا حرفی برای گفتن نداره که اصلا بخوایم مقایسه شون کنیم… مخصوصا برای ما ایرانی ها که RTL هستیم. حتی اگر بحث زبان فارسی و RTL هم نبود باز هم panda در مقایسه برنده بود نسبت به تم warehouse… دیگه برای ما RTL ها با پشتیبانی و داکیمونت های فارسی که فصل اول ارائه میده واقعا warehouse حرفی برای گفتن نداره… (هرچند الکی پرفروش ترین و محبوب ترین شده چون گویا قدیمی تره warehouse) و مورد بعدی هم همونطور که آقای رضازاده گفتن برای فارسی سازی هم نیازی به پرستا از ipresta نیست و ماژول پرستاپلاس که توسط پرستافا ارائه شده بسیار مناسب تر هست تجریباتم رو قرار دادم برای دوستان و تصمیم های که در آینده خواهند گرفت تشکر از فصل اول که هست 🙂

دکمه بازگشت به بالا