درباره ما

fasleaval.com

هدف گروه فصل اول آموزش‌ و هدایت کارآفرین‌ها، استارت‌-آپ‌ها و مدیران و ایجاد محیطی برای تبادل تجربیات و دیدگاه‌ها به قصد رشد کسب و کارهاست. برای رسیدن به این هدف ما راه‌اندازی و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی رو به صورت آموزش‌های ویدیویی و ترجمه‌ی مقالات تخصصی از مجلات و سایت‌های معتبر حوزه‌ی کسب و کار به اشتراک می‌ذاریم.

در آموزش‌های ویدیویی نحوه‌ی کار با سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز (Open Source CMS) و رایگان از جمله پرستاشاپ و وردپرس رو به صورت کاملاً عملی و پروژه محور رو با هم می‌بینیم. در طول این مسیر مشکلات و سوالات‌تون رو می‌تونید در بخش پرسش‌ها مطرح کنید و همزمان اگر راه حلی برای مشکلات و سوالات بقیه دارید اون رو به اشتراک بذارید.

راه‌اندازی، مدیریت و سرپانگه‌داشتن و در نهایت به هدف رسیدن یک استارت-آپ علاوه بر پشتکار و توانایی‌های اعضای اون، نیاز به مطالعه‌ی مداوم داره. مقالات مربوط به کسب و کار از مجلات و سایت‌های معتبری از جمله Harvard Business Review و Entrepreneur.com ترجمه و روی سایت فصل اول قرار می‌گیره تا بتونه بخشی از این نیاز هر استارت-آپ‌ رو برطرف کنه.

علاوه بر این گروه فصل اول سعی می‌کنه محیطی پویا برای تبادل تجربیات تلخ و شیرین توسعه دهندگان، طراحان، مشاوران، مدیران، آدم فضایی‌ها و تمامی دست‌اندرکاران استارت-آپ‌ها باشه. بنابراین به اشتراک گذاشتن حتی یک تجربه می‌تونه جامعه‌ی استارت-آپی رو به بلوغ نزدیک کنه.


امیرحسین رضازاده

 

امیرحسین رضازاده

موسس فصل اول که مطالعه و فعالیت در استارت-آپ‌ها و موضوعات مربوط به کارآفرینی از علایقشه. رشته تحصیلیش الکترونیک بود که ترم سوم کارشناسی ارشد دانشگاه رو رها کرد و رفت دنبال آرزوها و علایقش. تو اوقات فراغتش هم فیلم و سریال می‌بینه. کارگردان مورد علاقه‌اش لارس فون تریه‌ است و سریال‌های Mad Men و House of Cards از سریال‌های محبوبش هستن. از موسیقی کلاسیک و الکترونیک هم بیشتر از بقیه‌ی سبک‌های موسیقی لذت می‌بره. در آخر هم باید گفت که بزرگ‌ترین تفریحش هم کار کردنه.

دکمه بازگشت به بالا