پرستاشاپ 1.7 – دمو، معرفی و نصب روی سیستم لوکال

پرستاشاپ 1.7 بعد از ماه‌ها انتظار (۴۹۵ روز بعد از انتشار نسخه 1.6.1.0) بالاخره در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۷ نوامبر ۲۰۱۶) منتشر شد. در این نسخه چند تغییر بنیادی صورت گرفته که سعی می‌کنیم در ادامه اون تغییرات رو به اختصار توضیح بدیم. در ویدیوی بالا هم این تغییرات رو به همراه نصب پرستاشاپ 1.7 روی سیستم لوکال با هم می‌بینیم.


دموی فروشگاهی پرستاشاپ ۱.۷

دموی مدیریت پرستاشاپ ۱.۷

Email address: demo@demo.com

Password: demodemo


صفحه‌ی ایجاد محصول

صفحه‌ افزودن محصول پرستاشاپ 1.7
صفحه‌ افزودن محصول پرستاشاپ 1.7

یک روش جدید برای افزودن محصول به کاتالوگ! رابط کاربری کاملاً جدید، اقدامات سریع، میان‌برها، مدیریت خودکار ترکیب‌ها و کلی امکانات دیگه… پرستاشاپ این بخش رو به صورت کامل از ابتدا طراحی کرده تا مرتبط‌ترین بخش‌ها رو کنار هم و در دسترس قرار بده؛ این‌طوری به فروشگاه‌دارها کمک می‌کنه تا کارشون رو خیلی سریع‌تر از قبل انجام بدن!


صفحه‌ی ماژول‌ها

صفحه‌ ماژول‌ها پرستاشاپ 1.7
صفحه‌ ماژول‌ها پرستاشاپ 1.7

یک صفحه‌ی نوسازی شده‌ برای ماژول‌ها برای این‌که روزانه ماژول‌هاتون رو بهتر مدیریت کنید. پرستاشاپ سه تا زبانه (tab) در این صفحه قرار داده تا به راحتی بتونید هر سه بخش رو بررسی کنید، ماژول‌های نصب شده رو مشاهده کنید، اون‌هایی که نیاز به اقدامی دارند رو مدیریت کنید و ماژول‌های دیگه‌ای که ممکنه براتون مفید باشند رو کشف کنید.


منوهای بخش مدیریت

منوهای بخش مدیریت پرستاشاپ 1.7
منوهای بخش مدیریت پرستاشاپ 1.7

بخش مدیریت هم تغییر شکل داده تا گشت و گذار رو برای شما آسون‌تر کنه و یک تجربه کاربری (UI/UX) بهتری رو براتون به ارمغان بیاره. پرستاشاپ همچنین منوی بخش مدیریت رو کاملاً تغییر داده و اون رو به سه بخش اصلی تقسیم کرده: فروش (sell)، بهبود (improve)، پیکربندی (configure).


قالب پیش‌فرض

قالب پیش فرض پرستاشاپ 1.7
قالب پیش فرض پرستاشاپ 1.7

این قالب جدید با نام «Classic»، یک ظاهر جدید رو برای فروشگاه شما به ارمغان میاره و به شما این امکان رو می‌ده که سریعاً فروش خودتون رو آغاز کنید. پرستاشاپ همچنین تا حد زیادی صفحه‌ی محصول رو بهبود بخشیده و فرآیند خرید (سبد خرید) رو کاملاً نوسازی کرده تا تجربه‌ی بهتری از خرید رو ایجاد کنه.


سایر تغییرات

قالب والد/فرزند Parent/Child theme

با کمک یک قالب فرزند (Child theme)، طراحان و توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود که یک قالب رو ویرایش (modify) کنند و دیگه نگران این نباشند که با یک به‌روز‌رسانی (upadate) تمام تغییرات از بین بره.

قالب Starter

قالب استارتر یک قالب مرجع برای پرستاشاپ 1.7 هست که بدون هیچ مارک‌آپ (markup) و استایلی در اختیار طراحان و توسعه‌دهندگان فرانت-اند (front-end) قرار گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان بتونن قالب‌های خارق‌العاده‌ای بسازند.

معرفی Symfony

فریم‌ورک مشهور و قدرتمندی که در چند بخش پرستاشاپ مورد استفاده قرار گرفته و به تیم پرستاشاپ این اجازه رو داده تا روی ویژگی‌های تجارت الکترونیک ecommerce تمرکز کنند.


درباره ویدیو

در این ویدیو نحوه‌ی دانلود و نصب پرستاشاپ 1.7 روی سیستم لوکال ویندوزی با استفاده از ومپ سرور WampServer رو می‌بینیم و به قالب جدید، ظاهر مدیریت، صفحه‌ی افزودن محصول و صفحه‌ی ماژول‌ها نگاه می‌اندازیم.

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx