افزودن محصول استاندارد در پرستاشاپ – تب فراهم‌کننده‌ها

در پرستاشاپ برای هر محصول می‌تونید فراهم‌کننده (تامین‌کننده) انتخاب کنید و از این قابلیت در انبارداری پیشرفته استفاده کنید که در ویدیوی آموزش انبارداری پیشرفته بعداً بیشتر بهش می‌پردازیم. در پرستاشاپ 1.6 عبارت Suppliers دارای ترجمه‌های فارسی متفاوتیه. از جمله این ترجمه‌ها «فراهم‌کننده»، «تامین‌کننده‌» و «توزیع کننده» هستند.

انتخاب فراهم کننده

اگر از قبل از منوی «کاتالوگ > فراهم‌کننده‌ها» فراهم‌کننده‌ی مورد نظرتون رو ایجاد کرده باشید، در این قسمت می‌تونید اون‌ها رو انتخاب کنید. در غیر این‌صورت می‌تونید روی «ایجاد توزیع کننده‌ی جدید» کلیک کنید و بعد از ایجاد، دوباره به این تب برگردید و اون رو انتخاب کنید.

مرجع‌ها فراهم‌کننده

بعد از انتخاب فراهم‌کننده روی «ذخیره و ماندن» کلیک کنید تا بتونید مرجع‌ها و قیمت‌های واحد هر کدوم از ترکیب‌های محصول رو در این بخش وارد کنید. اطلاعاتی که در این بخش وارد می‌کنید فقط در قسمت مدیریت سایت قابل مشاهده‌ است و مشتری‌ها این اطلاعات رو نمی‌بینند.

شما در انبارداری پیشرفته می‌تونید هنگام ثبت سفارش جدید برای فراهم‌کننده از زمان ثبت سفارش تا رسیدن سفارشات به انبارتون همه چیز رو با پرستاشاپ مدیریت کنید. این اطلاعاتی که در بخش مرجع‌های فراهم‌کننده وارد می‌کنید در اون قسمت انبارداری پیشرفته به کار میاد.

در این ویدیو می‌بینیم که این کارها رو هنگام افزودن محصول در تب فراهم‌کننده‌ها چطور انجام بدیم.


خلاصه:

در ادامه‌ی قسمت قبل به تب «فراهم‌کننده‌ها» مراجعه می‌کنیم:

  1. انتخاب فراهم‌کننده‌ها
  2. کلیک روی «ذخیره و ماندن»
  3. وارد کردن مرجع و قیمت واحد بدون مالیات برای هر ترکیب محصول در صورت نیاز
  4. کلیک روی «ذخیره و ماندن»

لینک‌ها:

نوشته های مشابه

به من اطلاع بده وقتی
guest
0 نظرات
بازخوردهای اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx